Liczba wyświetleń

sobota, 26 stycznia 2013

...


Witam !

Cześć mam na imię Julia . ;) I właśnie dzisiaj postanowiłam założyć bloga , prawdopodobnie z nudów ;)

Jak będę miała czas to bd zamieszczać tu różne informacje .A jak porozumiem się z autorami zazwyczaj zapierających dech w piersiach sygnaturkach , opowiadań, to trochę wzbogacę ten blog ;) Zrobiłam go dosyć szybko i muszę przyznać że nawet nieźle wyszedł ..;D Chciałam sprawić żebyście  sie tu nie nudzili , dlatego umieściłam tu mały czat i muzyczkę w tle (jak komuś sie nie podoba można ją wyłączyć).Zamieściłam też dział wasze pytania i odpowiedzi ..Jeszcze zapewne podookładam zakładki typu pomoc itd .Jakby ktoś miał pomysł na ulepszenie bloga ? TO PISAĆ ja nie gryzę a ta fajka też .Aha możecie mnie znaleźć na SF login? julia11.66 .Wiem mało orgginalny no ale cuż ..No co ja,,
Aa,  jest noc to ide spać ...
                                           Do zobaczenia Dobranoc !

A  zaraz zaraz JESZCZE , na słodki flirt po moje PA !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz