Liczba wyświetleń

sobota, 26 stycznia 2013

Rozmowy w Lysandrem

Serduszka to odpowieć

ODCINEK 9


UZUPEŁNIE WSZYSTKIE BRAKUJĄCE DIALOGI W ODCINKACH JAK BD MIAŁA CZAS ŹRÓDŁO;SŁODKIFLIRT

ODCINEK 8

L: WYGLĄDASZ NA ZANIEPOKOJONĄ. JEŚLI TO Z POWODU SPRAWDZIANÓW, TO WYLUZUJ. JESTEŚ INTELIGENTNĄ DZIEWCZYNĄ, JESTEM PEWIEN, ŻE SOBIE PORADZISZ.
♥ DZIĘKI...ALE NIE JESTEM ZANIEPOKOJONA, PO PROSTU BOJĘ SIĘ, ŻE NIE ZALICZĘ SPRAWDZIANU,


L: WIESZ, OGÓLNIE TO WOLĘ UCZYĆ SIĘ SAM. A PRZED SPRAWDZIANAMI LUBIĘ PÓJŚĆ SIĘ PRZEWIETRZYĆ.
♥ OKEJ, POMOC BY MI SIĘ BARDZO PRZYDAŁA, NO ALE ROZUMIEM.

WYDAJE MI SIĘ, ŻE CZEGOŚ ZAPOMNIAŁEM, ALE NIE MOGĘ SOBIE PRZYPOMNIEĆ CO TO MOGŁO BYĆ...
♥. MOŻE TO TWÓJ NOTATNIK.

ODCINEK 7

A. Wiersz, który napisałeś dla Rozy był naprawdę ładny... Zastanawiam się o czym są Twoje piosenki.
B. Fajnie by było, gdybyś opowiedział mi coś o waszym zespole...
Obie odpowiedzi są poprawne.

♥ Lysander: A więc? Czego się dowiedziałaś?
C. Rozalia mi powiedziała, że masz tatuaż.

♥ Lysander: Zapomniałem, że to dzisiaj.
A. Naprawdę masz dziurawą pamięć.

♥ Lysander: Jeżeli się dogadujecie to znaczy, że musi lubić te same rzeczy co i ty.
A.Na pewno lubi muzykę.

 ♥"A więc? Czego się dowiedziałaś?"
 "Rozalia mi powiedziała, że masz tatuaż."

♥Zapomniałem, że to dzisiaj.
A. Naprawdę masz dziurawą pamięć

Lysander: Tak?
♥Nic w sumie to nic

ODCINEK 6




♥ LYSANDER: A CO NIBY MIAŁBYM WIEDZIEĆ?

A.ZAPASOWE KLUCZE ZNIKNĘŁY.


♥ LYSANDER: TRZYMAJ. MOŻESZ GO DAĆ LEO.A

.DZIĘKI. MIŁO Z TWOJEJ STRONY.



♥Trzymaj. Możesz go dać Leo.
 A.   Dzięki. Miło z twojej strony.
    

♥ Lysander: Nudzi mnie to już.
b)Ja też zaczynam mieć dosyć tej historii.

♥ Lysander: Dziewczyny lubią wiersze. Napiszę jeden dla Rozalii i podpiszę, że to od Leo.
B.Tak myślisz? Mam nadzieję, że to wypali.


♥ Lysander: Jesteś bardzo ciekawska. 
A: A ty bardzo tajemniczy.

ODCINEK 5

Nie mogą być daleko.
♥Będe dalej szukać.(Nie nalegasz)

L:Tak jak ci powiedziałem. To ktoś, kogo dobrze znam.
♥ Czemu nie chcesz nic powiedzieć? No powiedz!
L:Znalazłem przez przypadek ten klucz.
♥: Super, wielkie dzięki!
L.To dziewczyna mojego brata.
♥Przyznaj chociaż, że jest bardzo ładna... 

♥Nie wiedziałem.
A.Masz dobre stopnie?


(Lysander nic nie mówi, ale o spotkałam)
♥. Mogłabym przyjść popatrzeć któregoś dnia jak gracie?

♥ Lysander: To pewne, że klucze nie mogły same zniknąć.
C.Tak, będę dalej ich szukać.

♥ Lysander: Rozę? Pewnie.
C. Jesteście rodziną?

♥ Lysander: Cześć, ..., tak?
A. Tak! A więc, ty i Kastel jesteście dobrymi przyjaciółmi?

♥ Lysander: Przypominasz sobie notatnik, który znalazłaś poprzedniej nocy? Przeczytałaś go?
B. Nie, dlaczego pytasz?

♥ Lysander: A co niby miałbym wiedzieć?
A.Zapasowe klucze zniknęły.

♥ Lysander: Nie wiedziałem.
A.Masz dobre stopnie?

Odpowiedzi bez wstępu:
♥ B. Mogłabym przyjść któregoś dnia popatrzeć jak gracie?

♥ A.Dalej nie znalazłam kluczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz